Stip Reizen is een van de snelst groeiende reisorganisaties van Nederland. Stip Reizen blinkt uit in scherpgeprijsde vakanties en reizen naar topbestemmingen. Een zeer gevarieerd aanbod van rondreizen, fly-drives, zonvakanties, cruises, autovakanties tot stedentrips. Bekijk de aanbiedingen en boek eenvoudig je vakantie online!
Op de diverse rondreizen (naar o.a. China, Thailand of Indonesië) van Stip Reizen garandeert Stip Reizen de bekende Allerlaagste Prijsgarantie. Dit betekent voor u als klant dat als u onze reis elders goedkoper aantreft, wij u het verschil plus € 15 per boeking retour geven!
Wat ging er niet mis?
Cruise geboekt dat ging goed..betaling was binnen.
Daarna begon de ellende.
Geen stoel en koffers kunnen boeken omdat stipreizen.nl de boekingsnummer voor een hele groep had. Dus Iedereen vd groep had het zelfde probleem. Geen bagage en stoel te boeken
Dan naar Rome vliegen om daar aan boord te gaan van het toch wel slecht uitziende schip.
Rome was geen tijd voor.
Balkon geboekt waar je dan ook voor betaald..Staan er 1 dag later werklui 1 etage onder de balkon te timmeren en te schilderen..
Wat van gezegd ..konden overdag wel naar 1 andere hut om op het balkon te zitten..
Hoezo..ik zit toch niet de hele dag op het balkon...
Ik wil op mijn balkon zitten wanneer ik dat wil en zeker niet met werklui in witte kleding die timmeren en verfen..
Dan maak je vanuit cunard meerdere excursies die gemiddeld 90 dollar pp zijn die vervolgens helemaal niets voorstellen..
Eindigen op Barcelona om om 09.00 uur van het schip te worden afgebonjourd (vlucht gaat om 17.15 uur) Stiptreizen gebeld die dan doodleuk zegt dat dat in het programma stond...Best gek dat bijna niemand dat had gelezen..beetje misleidend.En hoezo dan een vlucht zo laat?Dat had volgens stipreizen.nl met de goedkoopte te maken..
M.a.w zoek het maar uit wat je de rest vd dag gaat doen.
Affijn koffers id bus..
Is de bus vol!!
Oh ja..
We kregen ook nog de verkeerde labels omdat we volgens Cunard de transfer niet hadden betaald!!En de rest van de groep..
Dus wij weer laten zien dat we het zeker wel betaald hadden..
Affijn koffers in de bus..wij met de taxi..wij nog vragen hoe het met de koffers gaat..
Komt goed zeiden ze..een grote puinhoop bij de transfer..
Wij ergens gedropt op de luchthaven..geen idee waar we moesten zijn.
Gelukkig waren er 2 mensen uit de groep die wisten wat onze koffers waren met mobiele nummer erop om ons naar de goede gate re leide.
Affijn uiteindelijk bij de bali KLM betalen we 5x bagage ipv 2 x..
Wij laten zien op bankafschrift..
Nee gaat er niet af...
Wat denk je..precies 1x eraf gehaald.
Claim ingediend bij KLM claim..om dan vervolgens een bericht te krijgen dat ik bij Stiptreizen moet zijn voor de claim...
Ik heb bij de KLM betaald!!!
Hoezo bij Stiptreizen?
Stiptreizen heeft ons behoorlijk in de kou laten staan..de hele groep klaagden hierover.
Oh en betreft Cunard..die hadden besloten de 1na laatste Dag verder re gaan met onderhoud in het zwembad..lekker ontbijten buiten met werklui en schilderen.
Ook is de boot 4 dagen in Barcelona geweest om verdere onderhoud te plegen..met jawel!Mensen op het schip..
2 oudere Engelse dames waren hier niet van op de hoogte en moesten verplicht op de boot blijven.Wat een commercieel gebeuren.
Voor ons nooit geen Stiptreizen en nooit geen Cunard meer!
Datum van ervaring: 17 juni 2024
Bewerk
Nou, die gingen niet. Stip was vergeten de namen van de hele groep door te geven aan de luchtvaartmaatschappij. Dus stuurde Emirates ons naar de Corendon (grote broer van Stip) balie op Schiphol.
Na een dag in onzekerheid te hebben gezeten kwam het nieuws dat de hele vakantie was geannuleerd. Daar sta je dan in het hoogseizoen, zonder vakantie. Ze boden ook geen alternatief. De reissom die dezelfde dag zou worden teruggestort, kwam pas later. Geen vakantie, niets!!!
Slechte service en geen enkele compassie met 20 mensen die onverrichter zaken naar huis werden gestuurd.
Mooie rondreis. Wat erg jammer was dat de reisleider historisch bijzonder goed op de hoogte was, maar zijn communicatie naar het gezelschap was zeer slecht, ook zijn engels was van matige kwaliteit. Bijvoorbeeld er werd van de route afgeweken en daar gaf hij geen melding van. Een keer 7 uur zonder eten in de bus gezeten. Twee keer in een matig hotel verbleven, overige hotels bijzonder goed. Het gevolg is een matig algemene score, grotendeels veroorzaakt door reisleider.
Groeps Rondreis.Hotel Hollywood Sarajevo Smerige Kamer en doorgezakte Bedden.
Montenegro- Hotel Sun Resort Smerige Kamer en onder het Beddentijk Etensresten, en Onvriendelijk
Personeel.Eten werd niet Aangevuld.Reisleiding Silvester Uitmuntend.!!! Bezoek aan Nonnenklooster
had niet gehoeven want daarna heel lange vervolgreis naar Hotel ( Laat gegeten 22.00 uur )
Omwisselen van Valuta geeft Hoofdbrekens.Zal andere mensen deze Reis afraden.!
Wij hebben dit jaar een schitterende reis gehad en Stip reizen had alles perfect geregeld. In 2016 gaan we weer een mooie rondreis met Stip maken!
Deel je ervaring en help andere reizigers!