De Stip Reizen ervaringen, beoordelingen en klachten zijn afkomstig van bezoekers van rondreis.nl die een rondreis met Stip Reizen gemaakt hebben.
Er zijn 51 ervaringen met Stip Reizen geplaatst.
Wat ging er niet mis?
Cruise geboekt dat ging goed..betaling was binnen.
Daarna begon de ellende.
Geen stoel en koffers kunnen boeken omdat stipreizen.nl de boekingsnummer voor een hele groep had. Dus Iedereen vd groep had het zelfde probleem. Geen bagage en stoel te boeken
Dan naar Rome vliegen om daar aan boord te gaan van het toch wel slecht uitziende schip.
Rome was geen tijd voor.
Balkon geboekt waar je dan ook voor betaald..Staan er 1 dag later werklui 1 etage onder de balkon te timmeren en te schilderen..
Wat van gezegd ..konden overdag wel naar 1 andere hut om op het balkon te zitten..
Hoezo..ik zit toch niet de hele dag op het balkon...
Ik wil op mijn balkon zitten wanneer ik dat wil en zeker niet met werklui in witte kleding die timmeren en verfen..
Dan maak je vanuit cunard meerdere excursies die gemiddeld 90 dollar pp zijn die vervolgens helemaal niets voorstellen..
Eindigen op Barcelona om om 09.00 uur van het schip te worden afgebonjourd (vlucht gaat om 17.15 uur) Stiptreizen gebeld die dan doodleuk zegt dat dat in het programma stond...Best gek dat bijna niemand dat had gelezen..beetje misleidend.En hoezo dan een vlucht zo laat?Dat had volgens stipreizen.nl met de goedkoopte te maken..
M.a.w zoek het maar uit wat je de rest vd dag gaat doen.
Affijn koffers id bus..
Is de bus vol!!
Oh ja..
We kregen ook nog de verkeerde labels omdat we volgens Cunard de transfer niet hadden betaald!!En de rest van de groep..
Dus wij weer laten zien dat we het zeker wel betaald hadden..
Affijn koffers in de bus..wij met de taxi..wij nog vragen hoe het met de koffers gaat..
Komt goed zeiden ze..een grote puinhoop bij de transfer..
Wij ergens gedropt op de luchthaven..geen idee waar we moesten zijn.
Gelukkig waren er 2 mensen uit de groep die wisten wat onze koffers waren met mobiele nummer erop om ons naar de goede gate re leide.
Affijn uiteindelijk bij de bali KLM betalen we 5x bagage ipv 2 x..
Wij laten zien op bankafschrift..
Nee gaat er niet af...
Wat denk je..precies 1x eraf gehaald.
Claim ingediend bij KLM claim..om dan vervolgens een bericht te krijgen dat ik bij Stiptreizen moet zijn voor de claim...
Ik heb bij de KLM betaald!!!
Hoezo bij Stiptreizen?
Stiptreizen heeft ons behoorlijk in de kou laten staan..de hele groep klaagden hierover.
Oh en betreft Cunard..die hadden besloten de 1na laatste Dag verder re gaan met onderhoud in het zwembad..lekker ontbijten buiten met werklui en schilderen.
Ook is de boot 4 dagen in Barcelona geweest om verdere onderhoud te plegen..met jawel!Mensen op het schip..
2 oudere Engelse dames waren hier niet van op de hoogte en moesten verplicht op de boot blijven.Wat een commercieel gebeuren.
Voor ons nooit geen Stiptreizen en nooit geen Cunard meer!
Datum van ervaring: 17 juni 2024
Bewerk
Nou, die gingen niet. Stip was vergeten de namen van de hele groep door te geven aan de luchtvaartmaatschappij. Dus stuurde Emirates ons naar de Corendon (grote broer van Stip) balie op Schiphol.
Na een dag in onzekerheid te hebben gezeten kwam het nieuws dat de hele vakantie was geannuleerd. Daar sta je dan in het hoogseizoen, zonder vakantie. Ze boden ook geen alternatief. De reissom die dezelfde dag zou worden teruggestort, kwam pas later. Geen vakantie, niets!!!
Slechte service en geen enkele compassie met 20 mensen die onverrichter zaken naar huis werden gestuurd.
Mooie rondreis. Wat erg jammer was dat de reisleider historisch bijzonder goed op de hoogte was, maar zijn communicatie naar het gezelschap was zeer slecht, ook zijn engels was van matige kwaliteit. Bijvoorbeeld er werd van de route afgeweken en daar gaf hij geen melding van. Een keer 7 uur zonder eten in de bus gezeten. Twee keer in een matig hotel verbleven, overige hotels bijzonder goed. Het gevolg is een matig algemene score, grotendeels veroorzaakt door reisleider.
Groeps Rondreis.Hotel Hollywood Sarajevo Smerige Kamer en doorgezakte Bedden.
Montenegro- Hotel Sun Resort Smerige Kamer en onder het Beddentijk Etensresten, en Onvriendelijk
Personeel.Eten werd niet Aangevuld.Reisleiding Silvester Uitmuntend.!!! Bezoek aan Nonnenklooster
had niet gehoeven want daarna heel lange vervolgreis naar Hotel ( Laat gegeten 22.00 uur )
Omwisselen van Valuta geeft Hoofdbrekens.Zal andere mensen deze Reis afraden.!
Wij hebben dit jaar een schitterende reis gehad en Stip reizen had alles perfect geregeld. In 2016 gaan we weer een mooie rondreis met Stip maken!
We hebben genoten van alle cultuur , verhalen en het heerlijke Toscaanse eten, zowel in het eigen Hotel, als in de lokale restaurants, waar onze reisleidster ons mee naar toe nam voor de lunch.
in één woord geweldig.... Bravo STIP !!!!!!!!!! , Bravo Madeleine/reisleidster
Na een (te kort) verblijf van ruim 2 dagen in het opwindende Bangkok zijn we met de groep gaan reizen naar noord/oost Thailand. Een tocht langs o.a prachtige tempels, drijvende markten, rijstvelden, berglandschappen. Een reis van zoveel ontmoetingen, indrukken, kleuren en geuren. De Thais zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij, het eten is heerlijk, de massages zijn verkwikkend. De reis was heel gevarieerd, iedere dag een nieuwe ontdekking. We waren met een heel gezellige groep. De reisleiding was prima, de hotels waren goed. Ik kan iedereen aanraden deze reis te boeken; de temperatuur in april is niet voor iedereen geschikt (zeer warm).
Een intensieve rondreis in 22 dagen door 4 landen. Veel rijden vroeg op maar daarentegen zie je ook veel. Prima hotels, goed vervoer (zelfs bussen met Wi-Fi) en een extra pluim voor onze Nederlandstalige reisleider Corne' Leeuwinga. Door Laos heen stelde niet veel voor maar dit is logistiek niet anders te regelen als de reis start in Chiang Mai en de reis vervolgt wordt in midden Vietnam. Enige kritiek zou kunnen zijn dat wij niet een dag in Hue konden verblijven. Lokale Engelstalige gidsen waren ook prima. Nogmaals een prachtige reis goed georganiseerd door Stip Reizen, boven verwachting, we hadden ook een hele leuke groep van 22 personen.
Met Stip Reizen naar Thailand. Wat een avontuur en prachtig land met vriendelijke mensen. Bangkok, Bridge on the River Kwai, Ayutthaya, Chang Mai.. en natuurlijk de mooie bounty stranden van Thailand. Oh en vooral het lekkere eten niet vergeten!
Rondreis westkust Turkije en daarna een week in hotel Grand Park LararnRondreis is heel vermoeiend en geen tijd voor eigen tijd bestedingrnExtra pakket met o.a. lunch werd op de dag van aankomst aangeboden stond niet als optie bij de boekingrnNam je dit pakket er niet bij zoals wij dan heb je een probleem want waar de bussen stoppen was niet altijd wat te krijgen deze plekken waren dus hoofdzakelijk voor de mensen die wel 89 euro hadden betaald voor de lunch maar ook die stonden vaak in rijen om aan eten te komenrnMet 8 bussen was het ook in de hotels niet te doen personeel kon het niet aan rnHotel waren verder wel prima rnMooie rondreis alleen te lange dagen rnLaatste week Grand Park Lara was voor ons 1 keer en nooit meerrnWe werden gepropt in een klein kamertje waar we struikelde over de koffers zoals dus niet op de foto stond als standaard kamerrnErg dat je 3 dagen van je vakantie hier bezig mee bent om een grotere kamer te krijgen rnBij het corendon punt ook besproken en ze deed er niets meernToen we bij de receptie een fimpje hebben laten zien hoe we daar sliepen stonden ze met hun mond open te kijken,ze weten dus niet wat ze aanbieden zeer slechtrnrnEten en personeel zeer goed alleen het complex is te massaal rnSávonds is in Lara niets te beleven rnrnrnrnrn
Onze slechte ervaring met STIP reizen "rondreis Koningssteden". (Boekingsnummer 8128806)rnOorzaak extreem slechte gids Chahid (of Shahid)rnVolgorde Marrakech, Casablanca, Meknes, Volubillis, Fez, Beni Mellal plus losse excursies:rnAlgemene klacht Gids: raffelde z'n verhaaltje af in de bus, steeds gestoord door z'n mobiel, waardoor hij de draad van het verhaal compleet kwijt was. Viel continu in herhaling over zaken, zoals hoe erg het zwerfafval (plastic) wel was in Marokko. Kort voor een stop vertelde hij iets, wat we gingen zien. Konden dan uitstappen om foto's te maken. Bleef zelf bij de bus en liep niet mee naar de attracties (behalve in Medina van Fez). riep continu Jella, Jella, terwijl we er net pas waren. Liet de medereizigers een probleem oplossen om 4 gasten erop aan te spreken, dat ze regelmatig voor hem te laat terug waren. Sprak gebrekkig Nederlands en wat hij vertelde had nauwelijks culturele diepgang. Wij hadden als voordeel, dat we onszelf goed vantevoren ingelezen hadden.rnrnDe rondreis:rnIn Marrakech bleef hij zelf bij de bus bij bezoek Djemaa El Fna plein. Dus nauwelijks uitleg. Snel rondom de minaret van Kouttoubia gelopen met nauwelijks uitleg (geen diepgang).rn2e dag met 4x4 naar Kikplateau gegaan. Chahid zat bij ons in de Jeep. Als we zelf niet aangaven om ergens te stoppen zouden we aan één stuk doorrijden. Gaf af en toe wat uitleg, weer met nauwelijks diepgang. Op een gegeven moment gingen we weer dalen en vroeg aan hem, wanneer we bij het Kikplateau aan kwamen. Oh, daar zijn we een kwartier geleden overheen gegaan. Geen mededeling. De mensen in de andere Jeeps kregen helemaal geen uitleg. Wij in de voorste jeep werden erop aangekeken, dat zij in de andere jeeps geen uitleg kregen Af en toe op ons verzoek stoppen. Geen uitleg. Geluncht (was goed).Na de lunch zouden we o.a. een Berberhuis bezoeken. Niet gezien. Op een geven moment kreeg hij weer een telefoontje en het verdere middag programma was afgelopen. Terug naar het Hotel, waar we om 14.45 uur aankwamen. Excursie zou tot 16.00 uur duren. Dus geen middagprogramma gehad.rnrnVerder naar Casablanca;rnPech met de bus gehad, waardoor buswisseling. Op de kilometerteller van de bus stond 653.000 km. Oponthoud 2 uur. In Casablanca zouden we rond de grote Moskee lopen en voor bezichtiging binnenkant kon je zelf de ingang zoeken. Hij bleef wederom bij de bus, continu maar bellen (dat bellen was gewoon een zwaar storende factor gedurende de hele reis).rnEen vluchtige stadstour. Plein van de Verenigede Naties met reusachtige fontein niet gezien. Terug naar het Hotel.rnrnop weg naar Rabat:rnMausoleum niet bezocht. Was gesloten wegens gebed. Ook geen uitleg van Chahid aan de buitenkant. Op een geven moment bij een Duitse gids gaan staan, die een uitgebreid verhaal had over het Mausuleum en de omgeving. Verder niets gezien in Rabat.rnrnOp naar Meknes:rnKort bezoek aan Medina. Ook weer z met nauwelijks uitleg. Altijd vooraf in de bus en als een soort Japanners werd je dan even los gelaten om foto's te maken.rnrnVolubillis:rnKregen maar één uurtje. Uitleg door een gids ter plaatse, die erg uitgebreid was , maar zich geremd voelde, omdat we maar een uurtje hadden. Chahid bleef weer gewoon bij de bus.rnrnOp weg naar Fez;rndirect naar het Hotel.rnVolgende dag rondtour door Fez. Hier hebben we denk ik wel het complete programma afgemaakt, zij het weer afgeraffeld door een ongemotiveerde gids Chahid. Alles vlug, vlug en hop weer de bus in. Hier was een plaatselijke gids toegevoegd, die zijn mond niet open gedaan heeft.Vriendje van Chahid.rnrnVan Fez naar Beni Melal.rnAlleen maar langs Beni Belal gereden. Niet de stad in gereden.Niets gezien van de stad. Alleen wat uitleg over de rondom liggende olijfbomen. Vooral, doordat we helemaal geen tussenstop (behalve de lunch bij een wegrerstaurant) was deze rit van meer dan 400 km een opgaaf voor iedereen. Vanaf de hoofdweg mochten we wat foto's maken van het stuwmeer. Rond 18.30 uur terug in Marrakech. de laatste 2 uur van de reis heeft hij geen woord meer verteld en voor in de bus zitten slapen.rnrnOverige zaken:rnrnHotels zeer matig. zou zeggen een magere 2 sterren. Hotel Fez was goed (echt 3 sterren). Laatste nacht door bed gezakt. Maar verder op de grond verder gaan slapen.rnGeen uitleg door Chahid over omgeving Hotels.rnrnGids:rnEen zelfingenomen steeds slapend of bellende figuur. De rest bllijkt uit bovengenoemd verhaal.rnrnHostess Corendon Fatima: zeer zwak. Bij uitleg over de rondreis en de mogelijke excursies legde ze alles door elkaar uit i.p.v. het per onderdeel uit te leggen. Was gewoon grof tegen een oudere mevrouw, die het niet direct begreep. Liet duidelijk blijken, dat ze van Corendon was en niet van Stipreizen.rnrnVertrek naar vliegveld vanuit het Hotel werden we compleet aan ons lot over gelaten, waardoor 2 groepen door elkaar in dezelfde bus zaten voor Transfer naar vliegveld. Dat past niet. Kwam er een tweede bus en pas toen werd gezegd, dat andere groep in andere bus moest gaan zitten.rnOp vliegveld geheel aan ons lot over gelaten.rnrnOnze eerste ervaring met Stip Reizen is een zware onvoldoende. Een tweede keer zit er voor ons echt niet meer in. Wordt toch weer Kras, waar we gelukkig hele goede ervaringen mee hebben.rnrnIk zou zeggen, doe er wat mee. De gids van de andere groep was wel heel goed geweest hoorden we van de reizigers op het vliegveld.rnrnVr. Gr.rnrnWout Poldermanrn
Overnachtings hotels waren prima, Hotel op de plaats van bestemming was wel zeer gedateerd. Kapotte stopkontakten, doorgezakte bedden, gordijnen die niet sloten, kapotte douches.rnPersoneel was onvriendelijk, eten was wel heel erg eenzijdig.rnVeel overlast van jeugdgroepen die daar verbleven.rnDit was geen hotel voor oudere mensen maar meer voor jeugd.rnVervoer en reisleiding/chauffeur was prima.rnAanrader boek voor dit soort reizen waar vooral oudere meegaan wat rustiger en betere hotels.
We hebben een geweldig mooie en goed georganiseerde excursiereis gehad.rnHet hotel was eenvoudig maar goed met vriendelijk personeel.rnWe hadden in Donato een zeer bekwame chauffeur.rnDe gidsen in de steden waren zeer professioneelrnIn Anita hadden we zeer goed ,zorgzaam en gedreven reisleidster.rnEn we hadden een zeer leuk reisgezelschap rnKortom, een zeer mooie vakantie.rnrnrnrnrnrnrnrnrnrnrn
Wij (4 personen) hebben genoten van...........
Een mooie en indrukwekkende rondreis onder leiding van de zeer goede chauffeuse/gids Bouwina.
Het prachtige hotel Dwor Sierakow in Polen overtrof royaal onze verwachtingen. Prachtige kamers en zeer vriendelijk personeel. Een zeer goede Keuze van Stip!!!!
Dit was een fantastische reis vooral door de zeer kundige en betrokken reisleidster Anita Ros mijn complimenten daarvoor.
Door haar was deze reis voor mij helemaal geslaagd
een 7 voor algemeen . Het is een prachtige reis vol cultuur en ook met amusement. Maar zeer vermoeiend omdat men zeer veel klimt en loopt en meestal al heel vroeg met de bus mee moet Men heeft een zeer goede conditie nodig. en ook .De reis is echt niks voor tieners en jongere kinderen. Het eten is prima, eigenlijk veel te veel keus ook in gebak en het ontbijt is ook zeer gevarieerd.
Maar de bedden zijjn hard en de kussens zijn van fiberfill en dat is niet comfortabel.Goed slapen is tenslotte zeer belangrijk. Personeel zeer klantgericht. In de exursie bezoekt men ook een leerfabriek een tapijtfabriek en een sieraden makerij . Gewoon een ordinaire verkoopdemonstratie . Niet leuk. Daarom geen 8 maar een 7 .
Heel veel gezien in Thailand. Hotels waren zonder meer goed. Onze gidsen wisten veel van Thailand en de cultuur te vertellen.
Wel zou het aantal tempels wat minder moge4n en wat meer natuur want die is prachtig.
Minpunt was wel de verwarring over de reis van Chang Mai naar Bangkok. Omdat de trein niet ree en we weer 2 dagen in de bus moesten, hebben we maar een binnenlandse vlucht genomen terwijl achteraf bleek dat er ook wel een nachtbus reed. Nogal wat extra kosten gemaakt helaas.
Op basis van de recensies op deze site begon ik met aardig wat buikpijn aan deze reis. Hoe goed is deze reis verlopen! Het was geweldig. Ik denk alleen dat je van tevoren wel goed moet realiseren waar je aan begint. Je gaat een lange reis maken per bus en trein. In totaal wordt er ruim 5500kilometer gereisd over wegen die niet vergelijkbaar zijn met onze wegen. De snelweg door Laos is een zandpad. Een gemiddelde snelheid van 50 km/uur is dan heel snel. Dat betekend dat je lange reisdagen hebt. Het voordeel is wel dat je veel onderweg kunt zien. Ik heb mijn ogen uitgekeken onderweg. Regelmatig wordt er een sanitaire stop gemaakt of een etensstop. Daarbij wordt rekening gehouden met onze toiletgewoonten en onze kwetsbare darmen. De reisleider gaf altijd van te voren aan wat voor soort toiletten er te vinden waren, een indicatie van de te verwachten hygiëne en aanbevelingen waar we beter geen eten konden bestellen vanwege het risico op diarree. Hij bleef ook op handhygiëne hameren, veel handalcohol mee! De hotels waren 3 of 4 sterren. Omdat je er alleen slaapt is een schone badkamer en een schoon en comfortabel bed het belangrijkste. En dat was er bijna altijd. Het ontbijt was ook uitgebreid, maar het is wel Azië en het zijn niet heel toeristische landen nog. Dus overal verse broodjes vind je niet, wel veel andere lekkere dingen, verse yoghurt, vers fruit etc. De reisleider was geweldig. Het is een Thai die vloeiend Nederlands spreekt en de taal ook voldoende beheerst om er grapjes in te kunnen maken. Hij had overal strak de hand in, in en uit laden van de koffers, grensovergangen, buitenlandse gidsen werden regelmatig tot tempo aangemaand of om hun verhaal beter te vertellen. Wij hadden een kleine groep, 17 personen, en we hebben een geweldige reis gehad. Maar bedenk wel, alle waar naar zijn geld. Dit is een relatief goedkope rondreis en dan kun je ook niet voor alles de hoofdprijs verwachten. Natuurlijk kun je ook tussen verschillende steden vliegen en natuurlijk kun je langer in bepaalde plaatsen blijven. Dan hangt er alleen een ander prijskaartje aan. Als je deze reis echter ziet als een mooie manier om aan veel landen te proeven, dan kun je later nog eens terugkomen om ergens van te gaan eten. Want dat ga ik zeker doen! Tong, je was onze reisleider, het was geweldig!
Stip Reizen heeft ons niet alleen een hele goedkope rondreis naar Thailand bezorgd, maar ook een zeer kwalitatief goede reis! Alles was goed geregeld, van hotel tot reisbegeleiding. Aanrader!
Goede chauffeur, goede reisleider, hotels waren okay, behalve het eerste hotel Oasi.
Onaardige receptioniste, sprak geen woord Engels, zij deed ook de bar, echter ieder drankje moest zij uit de keuken halen, dit ging met veel zuchten en Italiaanse opmerkingen, ze vond ons maar lastig. Eten in de normale eetzaal was er niet bij, we moesten eten in de kelder, een soort feestzaal, vreselijk kaal en ongezellig. Er hingen nog wat dingen van de kerst.
Eten ging wel, maar het ontbijt sloeg alles. We kregen plastic borden en bestek, beschuitjes en een ingepakt cakeje. Niemand had dit ooit meegemaakt. Moet snel uit het programma genomen worden. Verder leuk gehad met goede Nederlandstalige gidsen. Gezellige groep.
Fantatische rondreis veel gezien, uitstekende reisleider evenals de chauffeur. Dit geldt niet voor de hotels vooral hotel Oasi deze hoort echt niet meer opgenomen te worden. Plastic borden en bestek.
Onbeschoft personeel alles werd met een zucht gedaan en een kwaad gezicht, kwamen in een soort feestzaal in de kelder terecht waar de kerstversiering nog hing en feestslingers. Het eten over het algemeen niet geweldig maar te eten, de wijn maakte veel goed.
Goede reisleiding / prima chauffeur.Evenwichtig programma. Erg veel gezien en bewonderd.Minpunten:Hotel Oasi, eten met plastic bestek; Hotel Villa Vecchia onbeschofte / slechte bediening in eetzaal; Hotel La Sosta dei Templari Cavalieri buitengewoon smerig, kamers stonken, handdoeken stonken, kakkerlakken, twijfels of bedlinnen niet eerder was gebruikt.Dit hotel zou niet aangeboden behoren te worden;
Bijzonder positief over Hotel Nuovo Sole : zeer schoon, perfecte bediening en erg goed eten.
De reis was goed te noemen. Het ontbijt in de hotels was matig en de douches te klein voor Nederlanders. Het avondeten was in het hotel in Napels erg matig, maar de goede wijn maakte het weer goed.
Het hotel in Fiuggi maakte van het avondeten een feest en geef ik een 10!!
Verder hadden we in Rome zeer goede gidsen.
Met mijn vrouw heb ik een prachtige rondreis door Zuid-Afrika gemaakt. Onderweg alleen een probleempje gehad met de bus maar dat mocht de pret niet drukken. Zuid-Afrika is een fantastisch land met zoveel facetten in natuur, cultuur en bevolking. We hebben besloten om in 2014 nog een keer te gaan. Wellicht ook weer met Stip Reizen want dat is ons prima bevallen. Het is een beetje een budget reisorganisatrie, maar juist daarom was het erg goed allemaal (prijs/kwaliteit). Aanrader!
Hotels algemeen goed, Programma was verre van optimaal, met name halve dag Hong Kong is niet de moeite . In het programma zaten veel bezoeken aan musea ed maar veel was overlappend en de lokale gidsen hadden meer belang bij de verkoop van additionele excursies. Wat te denken van een nachttoer waarbij we met ons allen bijna 400 euro kwijt waren. Voor het overige was er weinig informatie hoe je in de vrije tijd kon vermaken en werd je vaak afgeraden om zelf iets te gaan doen behalve dan wat ze zelf aanbieden natuurlijk. Bezoek chinese muur viel tegen, mistig en moeilijk begaanbaar, achteraf blijkt ook dat er andere plaatsen die wel wat verder liggen maar beter uitzicht bieden. Stip is niet eerlijk is de prijsopgave van fooien. Omgerekend hebben we per persoon 400 euro moeten neertellen terwijl de boeking circa 300 euro aangaf.Dit is dan weer 100 euro winst voor de reis organisatie ter plaatse. het lijkt er verder op dat de gidsen, chaffeur en reis leider met het geld van de fooi-pot werden betaald ipv een reguliere salaris. In groeps verband lunchen en dineren. Niet de moeite waard. 12 mensen aan 1 tafel .... en op is op.. je kan beter zelf je bestelling doen , ben je mogelijk iets meer kwijt maar dineren kost niets in China.Met 22 personen die deelnemen aan de lunches en diner. Vette winst voor de reis organisator.. Volgende reis boeken wij niet bij stip maar bij een organisatie die wel eerlijk in de prijs opgave is. In 1 keer duidelijk wat je kwijt bent ipv goedkoper maar op een acherlijke manier allerlei kosten in rekening brengen en ik ben ook niet te spreken over het feit dat je al direkt bij aankomst mag gaan afrekenen voor fooi ed voor de hele reis. Fooi is een tip geld voor goede service en niet standaard. Plus een bittere smaak als je ziet dat het geld als een soort verkapte salaris is bestemd.
Ben jij op reis geweest met Stip Reizen?
Plaats een beoordeling met jouw ervaringen met, of klachten over Stip Reizen.
Deel je ervaring en help andere reizigers!