Met bijna 180 vakantiewinkels is D-Reizen een van de grootste en bekendste reisbureaus van Nederland. in 2007 boekten meer dan een miljoen mensen hun vakantie bij D-reizen.
Naast losse vliegtickets, zon- en wintersportvakanties, stedentrips en kampeerreizen kun je bij D-Reizen ook terecht voor complete rondreizen aan naar diverse bestemmingen.
Daarbij hanteren ze voordelige prijzen en doen ze een prijscheck bij andere reisburaus zodat u bij D-Reizen nooit te veel betaald voor uw rondreis.
Helaas zijn er (momenteel) geen reizen meer beschikbaar van D-reizen.
Avoid at all costs! We went to the Nijverdal branch with specific requests for our holiday. They gave us false information and sold a holiday to us. Me and my 12 year daughter were held for 2 days seperated from my husband and treated like criminals at Antalya airport.
We were denied entry because we travelled based on the information we were given. This information was false and D-Reizen said they won't do anything because it was our fault. We did not get a refund due to their mistake.
They do what they can for you to book, if anything goes wrong they don't take accountability so you lose your money and holiday and they get to use their insurance to cancel and get money back which they keep, making more from you. Avoid avoid avoid.
We’ve paid for transfers from airport to hotel, however D-reizen never arrange the transport or sent us vouchers or any information concerning operator.
When we arrived (after 10 hours flight) we waited at the airport, until the last passengers left, but no transport… We had to pay for taxi to the hotel.
I therefore asked for refund of the transport costs we paid and the answer was: “according to article 8.2.2. of the ANVR, if you have not received all of your travel documents by the time communicated by the organizer, you must notify the organizer or retailer without delay…” and refused refund (for services never supplied).
So, somehow, dispute D-reizen own omission and mistake (it never conveyed any details of the transfer or any voucher concerning a product I fully paid for), i am to be blamed for it…
Be aware of their “small fine prints”, that exclude all their responsibility- even when it is their own mistake!!!!
Super bad after sale service!!! Outrageous!!!
Nooit meer D-reizen wat n zooitje daar neem je in oktober al n 5***** hotel gaat vanaf het begin al fout geen communicatie daar je hebt geboekt 11 pers en aanbetaald dus nu kunnen ze je afsnauwen ook vele x naar de winkel geweest ook voor invoer paspoorten ( daar is bij hun de grootste fout begonnen ) ze controleren niets . Geld binnen service weg!
D-reizen is na de overname de meest vreselijke reisorganisatie. Stelt locaties veel beter voor dan werkelijk en de site toont alleen een selectie van de reviews. Niet boeken mensen, geld weggegooid en je wordt niet geholpen als er wat misgaat ( geen locale D-reizen vertegenwoordiger & werkzaamheden met veel lawaai oa); je wordt alleen aan het lijntje gehouden tot je het beu bent!
Ik raad D-Reizen Waalwijk absoluut af vanwege de slechte service en het gebrek aan advies. Je bezoekt een reisbureau om goed geïnformeerd te worden over je vakantiebestemming, maar geloof me, je kunt beter zelf je onderzoek doen. Hoewel het hen niets zal uitmaken, ga ik in ieder geval nooit meer naar D-Reizen toe.
Deel je ervaring en help andere reizigers!