D-reizen ervaringen

De D-reizen ervaringen, beoordelingen en klachten zijn afkomstig van bezoekers van rondreis.nl die een rondreis met D-reizen gemaakt hebben.

Er zijn 33 ervaringen met D-reizen geplaatst.

Accommodatie
6.9
Vervoer
6.9
Reisleiding
6.5
Prijs / Kwaliteit
6.6
Algemeen
6.2

Beoordelingen van D-reizen

Wat zijn de ervaringen van andere reizigers die een rondreis met D-reizen hebben gemaakt?
3,6

Zeer slechte ervaring met D-reizen – nooit meer!

Egypte
Familiereis met D-reizen
05-11-2025

Ik ben een vaste klant van D-reizen en tot nu toe ging alles redelijk goed. Maar mijn laatste reis naar Egypte (hotel Titanic Palace) was een ramp door de slechte organisatie van D-reizen.
Wij kwamen om middernacht aan bij het hotel en kregen te horen dat onze boeking nep was. Ik belde direct de D-reizen hotline, waar ze bevestigden dat de boeking wél bestond, maar het hotel weigerde ons in te checken. D-reizen stelde voor om zelf een kamer te boeken en beloofde later de kosten terug te betalen. Het hotel had geen kamers meer en zette ons letterlijk op straat – midden in de nacht, met een kind!
We moesten lopend naar een ander hotel, waar alleen luxe kamers beschikbaar waren. We betaalden een fortuin en konden pas om 05:00 uur inchecken. Vanaf 08:00 uur belden we opnieuw naar D-reizen: “Wat nu?” Het antwoord: “Wacht, we lossen het op.” Om 11:45 moesten we alweer uitchecken. Ik vroeg of ik de kamer kon verlengen, omdat D-reizen nog steeds niets had geregeld. Antwoord: “Ja.” Dus verlengd en opnieuw betaald.
Pas rond 14:00 kwam de touroperator en bracht ons naar Titanic Palace. De kosten voor de eerste nacht kregen we contant terug, maar de verlenging (betaald met kaart) zou teruggestort worden. We hebben meerdere keren gemaild, kregen steeds hetzelfde antwoord: “Het duurt 5-10 werkdagen.” Nu zijn alle termijnen voorbij, de bank heeft niets ontvangen, en D-reizen reageert al 2 dagen niet meer.
Dit is schandalig! Een bedrijf dat klanten ’s nachts met een kind op straat laat staan en vervolgens niet eens de beloofde terugbetaling doet, verdient geen vertrouwen. Ik raad D-reizen absoluut NIET aan.

Dmitri
Gereisd met gezin
3,0

Oplichters

Egypte
Fly-drive met D-reizen
31-10-2025

De oplichters van D Reizen verkopen van alles in een pakket maar zodra er verantwoordelijkheid genomen moet worden geven ze niet thuis.
Er is parkeergelegenheid in de pakketreis geboekt, toen dit bij aankomst niet geregeld was most ik het zelf oplossen. De kosten die ik had gemaakt ben ik kwijt en een viervoud aan kosten om op het laatse moment alsnog wat regelen mag ik ook nemen.
Ze geven aan dat ze niet verantwoordelijk zijn want ze besteden het uit (onzin, ik boek een pakketreis), ze geven daarna aan dat ik een smsje heb gehad met de nieuwe gegevens (onzin, dit is nooit gebeurd en volgens mij mogen ze ook niet zomaar persoonsgegevens delen.
Al met al word dit een lastig en langdurig verhaal en ik boek nooit meer iets bij D reizen of Prijsvrij (zelfde bedrijf, andere naam)

Peter
Gereisd met partner
4,5

Wat is D Reizen een bedroevende organisatie

Spanje
Familiereis met D-reizen
13-10-2025

Wat is D Reizen een bedroevende organisatie, boeken mag en betalen ook graag zsm.
Echter verdere service hoef je niet te verwachten.
Wilden na het boeken eea aanpassen, geen contact te krijgen, pas na review wel contact.
Tijdens de vakantie ging er iets behoorlijk mis inzake boeking, D Reizen wel kunnen bereiken op een noodnummer.
Dat was het dan ook, want in oplossingen denken kennen ze niet.
Mail gestuurd hierover, geen enkele reactie.
Op nieuw gestuurd, blijft angstvallig stil.
Dan maar bellen om te kijken of er wat met de mail gedaan is.
Krijg een chatbot aan de lijn wat te knullig is voor woorden, wordt door verbonden naar een medewerker.
U raad het al, je staat voor altijd in de wacht want niemand neemt op.
Noodnummer maar gebeld, wel iemand aan de lijn.
Kan mij echter niet helpen en verwijst mij weer naar het standaard nummer.
Wat een trieste organisatie is D Reizen toch, wel incasseren maar dan is de service ook voorbij.
Advies, zou echt kijken bij een andere reisbureau.

B Wisselink
Gereisd met partner
5,0

Je hebt niks aan D-reizen

Mauritius
Familiereis met D-reizen
11-10-2025

We hadden een pakketreis incluaief transfer geboekt. De vlucht werd geannuleerd en toen moesten we zelf alles regelen. Het hotel op bellen om te zeggen dat we een dag later aan komen en de vlucht een dag later omboeken zodat we genoeg tijd hebben op Mauritius. Ze hadden de transfer niet omgeboekt waardoor we een taxi moesten nemen. Ze nemen geen verantwoordelijkheid en moeten de vergoeding via de reisverzekering regelen.

Martine
Gereisd met partner
5,0

D reizen lost niks op

Turkije
Familiereis met D-reizen
25-09-2025

slechtste service ooit
Vanaf 17 juli tot 31 juli verbleef ik in aska lara via een pakket reis van dreizen.
Dag 1 dat ik daar kwam kreeg ik een mooie kamer met balkon maar we verbleven daar met ze vieren en er stond een stretchbed
wat d reizen al niet heeft aangegeven op hun website maar goed de ijzeren veringen van het stretchbed was goed te voelen in nek en rug.
Ik ben direct naar de guest relations gegaan en ze loste het op om een extra deken op de stretcher te leggen voor meer confort.
ik heb ze direct gezegd dat het niet goed was toen stuurde ze de housekeeping weer met nog een deken en nog steeds was het niet goed.
Ik moest wachten tot de volgende dag dan zou ik een ander bed krijgen.
De volgende dag kreeg ik weer een stretcher met het zelfde probleem.
OOk daar gaf ik aan niet oke mee te zijn.
Ik moest weer wachten tot de volgende dag.
Ze gingen mij de volgende dag een andere kamer aanbieden in het 4 sterren anex gebouw waar de airco niet werkte en het stonk er naar riool.
Ik heb de kamer ook niet geacepteerd ik heb namelijk betaald voor 5 sterren,
Toen kreeg ik in het hoofdgebouw een andere kleinere kamer die ik heb geacepteerd en moest ik al mijn koffers weer in en uitpakken.
Tot mijn grote ergenis kwamen wij in de kamer aan en stond er weer een zelfde stretcher ook met de vering goed te voelen en ze loste het op door er nog een extra matras op te leggen van een andere stretcher die net zo erg was maar ik was het zat om weer naar de guest relations te gaan ik was al 3 of 4 dagen verder.
Slecht tot amper geslapen en overal pijn aan mijn lichaam.
Dat is voor mij geen zorgeloze 5 sterren vakantie.
Ik heb toen dreizen gebeld en hun gaven aan dat ik fotos moest maken en dat ze naar een oplossing gingen kijken.
Dat heb ik gedaan en ik heb overal bewijs van.
Echter heb ik niks meer van d reizen gehoord en moest ik na mijn vakantie hier achter aan.
Nu gister na heel veel telefoontjes en mailtjes in de afgelopen maanden eindelijk een reactie.

Volgens het hotel heb ik een strand cabana gratis gekregen voor een dag (wat echt niet waar is ik heb de pin betaling daarvan nog) en was ik daarna tevreden en klacht opgelost.
Dit is absoluut niet waar.
Ze hebben uit mijn naam een review geschreven die ik zelf 1000% zeker niet heb geschreven en geplaatst.
Mijn klacht is niet opgelost niet door dreizen en ook niet door aska lara resort.
Ik wil iedereen waarschuwen ga daar niet heen ze maken eigen revieuws en liegen.
Het personeel waaronder hesam en gul waren super aardig en lief aan hun heeft het niet gelegen maar het management liegt en bedriegt

En dreizen heeft mijn klacht niet serieus genomen en tot op heden niet geholpen en niet opgelost

Chalana Gosens
Gereisd met gezin
1,0

Wat een beroerde klantenservice

Italië
Familiereis met D-reizen
02-09-2025

Ik moest annuleren. Hoe je ook probeert, telefoon, chat, mail, als het al lukt contact te krijgen dan volstaat men met korte en nikszeggende antwoorden. Dat was de laatste keer D-reizen

Jeroen Bosch
Gereisd met partner
8,0

Reageren niet als er problemen zijn

Turkije
Familiereis met D-reizen
18-08-2025

Na jaren lage trouwe klant bij d reizen te zijn geweest, boekte daar meerdere reizen per jaar. Hebben we 3x contact gezocht met d reizen en na 2 maanden nog geen reactie ontvangen. We zouden landen in dussedorf maar zijn in Keulen geland, we zijn volledig in de steek gelaten door d reizen. Zeer onbetrouwbaar als iets niet goed gaat, reageren gewoon nooit, pfff hebben inmiddels elders reis geboekt.

Robert van Overbeek
Gereisd met partner
7,0

NOOOIT meer dreizen!!!!

Egypte
Familiereis met D-reizen
28-07-2025

Het boeken gaat erg makkelijk. Echter geboekt in Nederland, maar krijg alle papieren in het Duits. Zeker een minpunt.
Daarnaast hebben wij een transfer bijgeboekt via de website.
Eenmaal aangekomen in Egypte was er geen transfer. Gevraagd aan meerdere chauffeurs, niemand die vanuit dreizen naar ons hotel reed. Een man van tui heeft nog naar het noodnummer gebeld, maar die wisten van niks vertelde hij. Met 2 kleine kinderen na een lange vlucht, anderhalfuur gezocht op het vliegveld besloten om dan maar op eigen kosten een taxi te boeken.
Eén dag later contact opgenomen per mail, is dreizen totaal niet meewerkend. Ze wilde een screenshot dat wij hadden gebeld en een bon van de taxi.
Alsof er in Egypte een bon wordt uitgedraaid door de taxichauffeur!!!!
Rechtsbijstand ingeschakeld om de kosten van de transfer terug te krijgen aangezien zij totaal niet meewerkend zijn. Wij hebben betaald voor een transfer die niet is op komen dagen en dreizen is ineens niet thuis.
Zeer slechte service! Wij boeken (met 3 gezinnen) NOOIT MEER bij dreizen!!

Büyükkaya-Menting
Gereisd met gezin
1,0

D-reizen handelt in strijd met het consumentenrecht

Italië
Familiereis met D-reizen
06-06-2025

Via D-reizen hebben we een vliegreis geboekt, toen we de stoelen in het vliegtuig wilden reserveren bleek dat men de tickets bij de luchtvaartmaatschappij niet op de juiste manier had aangevraagd. D-reizen kon de tickets alsnog boeken, maar dan wel voor bijna het viervoudige van wat we oorspronkelijk zouden betalen. Ondanks dat ze zelf aangeven dat ze een fout hebben gemaakt. D-reizen handelt daarmee in strijd met het consumentenrecht. Je denkt het via een D-reizen goed geregeld te hebben tegen een schappelijke prijs, maar niks is minder waar.

Henk
Gereisd met gezin
1,0

Horrible Experience with D-Reizen

Egypte
Familiereis met D-reizen
06-01-2025

Whatever you do, do not book with d-Reizen. They are not to be trusted at all and here is why. We had booked a trip with them to Egypt from Dec. 24, 2024 to Jan. 2, 2025. Our booking included the two-way flight and a hotel stay. First of all, on our flight to Egypt, d-Reizen did not send us our reservation number so we were unable to check in before hand, and we were forced to sit in three different seats. We flew to Egypt and stayed 10 days at the hotel, everything being just fine. But on the way back is when everything turned around. The night before our return flight we sat for hours trying to check-in but it was not working as d-Reizen had provided no information so that we can successfully do this. So, we went extra early to the airport to make sure we have enough time to check in there. When we get to the check-in desk, we are told that our names are not on the flight list and that there would be no possibility for us to be on that flight as it is fully booked. The people there were very helpful, trying to find a solution and figure out what went wrong. Turns out that our travel agency, d-Reizen had messed up the dates and had put us on the flight Jan. 9 instead of the 2nd that we had booked. When we contacted d-Reizen (via email as calling in Egypt was very expensive) they wrote, “We have contacted your tour operator and they indicate that something went wrong with confirming your return flight. They indicate that your original return flight is not available. They immediately looked for an alternative for you. Unfortunately, there were no more direct flights available, so they looked for the best possible option.
New return flight
03-01-25 Hurghada 01:55 - 05:50 Istanbul
03-01-25 Istanbul 10:40 - 12:35 Amsterdam” They showed no empathy over the situation and were very reluctant to helping us. We had planned important doctor appointments the next day, but due to d-Reizen’s careless mistake, we had to go through great trouble to change them. Additionally, as they gave us a new flight, that was late in the night and included a transfer in Istanbul and lots of waiting, they did not offer us anything for this major inconvenience. We had to ask for a hotel so that we could go and rest for a few hours and they offered us a horrible 3 star hotel that was in terrible condition. We also had to pay on our own for transport and food, and are still hoping to receive some money for our expenses but they have not communicated with us at all about it. And if that was not enough, while we were sitting tiredly in the crappy hotel trying to check in for our new flights, they not only got one of our names spelt wrong for the check in, but also gave us the wrong check in number twice. In essence, d-Reizen was very inconsiderate and careless of the situation that they had caused. Not only did we have to take two flights in the middle of the night to get home, but d-Reizen troubled us greatly with their careless mistakes for the check in. They also offered nothing for our great inconvenience and put no effort in contacting us throughout all of this and making sure we get home well.

Eva
Gereisd met gezin

Avoid and dont trust the information.

Turkije
Fly-drive met D-reizen
29-08-2024

Avoid at all costs! We went to the Nijverdal branch with specific requests for our holiday. They gave us false information and sold a holiday to us. Me and my 12 year daughter were held for 2 days seperated from my husband and treated like criminals at Antalya airport.

We were denied entry because we travelled based on the information we were given. This information was false and D-Reizen said they won't do anything because it was our fault. We did not get a refund due to their mistake.

They do what they can for you to book, if anything goes wrong they don't take accountability so you lose your money and holiday and they get to use their insurance to cancel and get money back which they keep, making more from you. Avoid avoid avoid.

Sibongile Harmeling Malgas
Gereisd met gezin
6,5

No after sales service!!!

Amerika
Familiereis met D-reizen
31-07-2024

We’ve paid for transfers from airport to hotel, however D-reizen never arrange the transport or sent us vouchers or any information concerning operator.

When we arrived (after 10 hours flight) we waited at the airport, until the last passengers left, but no transport… We had to pay for taxi to the hotel.

I therefore asked for refund of the transport costs we paid and the answer was: “according to article 8.2.2. of the ANVR, if you have not received all of your travel documents by the time communicated by the organizer, you must notify the organizer or retailer without delay…” and refused refund (for services never supplied).

So, somehow, dispute D-reizen own omission and mistake (it never conveyed any details of the transfer or any voucher concerning a product I fully paid for), i am to be blamed for it…

Be aware of their “small fine prints”, that exclude all their responsibility- even when it is their own mistake!!!!

Super bad after sale service!!! Outrageous!!!

De Vries
Gereisd met gezin
7,5

D-reizen regelt alles verkeerd paspoorten id enz noodnummer nergens te bereiken

Turkije
Familiereis met D-reizen
27-07-2024

Nooit meer D-reizen wat n zooitje daar neem je in oktober al n 5***** hotel gaat vanaf het begin al fout geen communicatie daar je hebt geboekt 11 pers en aanbetaald dus nu kunnen ze je afsnauwen ook vele x naar de winkel geweest ook voor invoer paspoorten ( daar is bij hun de grootste fout begonnen ) ze controleren niets . Geld binnen service weg!

Anna vissers
Gereisd met gezin
2,5

NIETboeken bij D-reizen

Spanje
Familiereis met D-reizen
02-07-2024

D-reizen is na de overname de meest vreselijke reisorganisatie. Stelt locaties veel beter voor dan werkelijk en de site toont alleen een selectie van de reviews. Niet boeken mensen, geld weggegooid en je wordt niet geholpen als er wat misgaat ( geen locale D-reizen vertegenwoordiger & werkzaamheden met veel lawaai oa); je wordt alleen aan het lijntje gehouden tot je het beu bent!

Marc
Gereisd met partner
1,0

Slecht advies

Mexico
Individuele rondreis met D-reizen
21-06-2024

Ik raad D-Reizen Waalwijk absoluut af vanwege de slechte service en het gebrek aan advies. Je bezoekt een reisbureau om goed geïnformeerd te worden over je vakantiebestemming, maar geloof me, je kunt beter zelf je onderzoek doen. Hoewel het hen niets zal uitmaken, ga ik in ieder geval nooit meer naar D-Reizen toe.

Oktay Ozcan
Gereisd met partner

Nooit meer

Spanje
Familiereis met D-reizen
02-05-2024

Deze organisatie werkt met een luchtmaatschappij die vluchten cancelt en geeft er niets voor terug, zelfs begrip niet. Je reist met twee kleine kinderen,hoort na uren wachten dat je vlucht niet doorgaat, en de botte dame aan de lijn geeft aan dat zij totaal niet verantwoordelijk zijn en dat de luchtmaatschappij alles moet regelen. Alsof je je vakantie boekt met een luchtmaatschappij😂.

Lana
Gereisd met gezin
3,5

Komen afspraken niet na

Amerika
Individuele rondreis met D-reizen
11-03-2024

Offerte wordt niet op gereageerd.
Geen vertrouwen in...

Pieter
Gereisd met partner
9,0

Steden in België

België
Familiereis met D-reizen
12-01-2017

Naar Antwerpen, Brussel en Brugge geweest.

Leuke steden, mooi land en lieve mensen.

In Antwerpen is de Joodse Wijk best wel indrukwekkend om doorheen te lopen (aanrader), bij een koosjer restaurant gegeten wat erg lekker was.

Brussel is ook een mooie stad. Veel te bieden op het gebied van uitgaan en bezienswaardigheden om te kijken.

Ik kan België zeker aanraden om te bezoeken!

Armando
Gereisd met vrienden in April 2016
9,5

Super!

Turkije
Familiereis met D-reizen
22-01-2016

We hebben rondgetrokken. Fantastisch om zo dicht bij huis in 1001 nacht te leven. Wat een prachtig land en lieve mensen!

Eva van Aller
Gereisd met gezin in July 2009
9,8

Super goed en fijn georganiseerde reis.

Tunesië
12-01-2016

Accommodatie (Méditerranée Hotel) was schoon en had een zeer goede ligging.
Het personeel was vriendelijk en het eten goed.
Het resort is mooi ingericht met veel groen en zwembaden.

Leonie van Dasselaar
Gereisd met partner in August 2014
8,0

Portugal

Portugal
Familiereis met D-reizen
12-01-2016

Ik ben al verschillende keren in Portugal geweest in augustus 2014 met een vriendin samen. We hadden via d reizen geboekt en waren erg tevreden over hoe goed ze ons hadden geholpen. Als ik een reis boek. Boek ik meestal via d reizen.

Claire
Gereisd met vrienden in August 2014
8,0

Huwelijksreis

Indonesië
Groepsrondreis met D-reizen
10-01-2016

Helaas door omstandigheden nog geen huwelijksreis kunnen doen. Nu 1.5 jaar na ons trouwen komt het er toch van. De dame die ons heeft geholpen was zelf half Indisch net zoals ik en zei ook te dromen van deze reis. Erg prettig geholpen en we kijken uit naar deze reis!

Christian
Gereisd met partner in March 2016
8,0

Met een gerust hart op reis

Indonesië
Groepsrondreis met D-reizen
09-01-2016

We hebben zojuist een reis geboekt naar Indonesië. Een langgekoesterde wens gaat hiermee in vervulling (onze huwelijksreis). De dame die ons hielp, was behulpzaam, geduldig en gaf ons een goede indruk van de reis.

Tamara van der steen-wesselman
Gereisd met partner in March 2016
9,8

Schitterende locatie

Aruba
09-01-2016

Prachtige locatie geweldig hotel echt een top vakantie! 2 weken geweest en het was eigenlijk te kort we hebben veel gedoken en dingen bekeken perfecte combinatie. Vooral duiken is aan te raden!!

Stephanie de Rooij
Gereisd met partner in June 2015
8,2

Mooie vakantie gehad op canatische eilanden

Spanje
Familiereis met D-reizen
07-01-2016

Het is een prachtig eiland een aanrader. Lekker warm en een lekker windje. Mooie boulevard. Prachtige hotels voor ieder wat wils.

N.Hoekstra
Gereisd met gezin in August 2014

Ben jij op reis geweest met D-reizen?

Plaats een beoordeling met jouw ervaringen met, of klachten over D-reizen.