De Prijsvrij ervaringen, beoordelingen en klachten zijn afkomstig van bezoekers van rondreis.nl die een rondreis met Prijsvrij gemaakt hebben.
Er zijn 4 ervaringen met Prijsvrij geplaatst.
Prijsvrij zou moeten reageren op klachten en daarvoor hun verantwoording morten nemen
In oktober 2025 hebben mijn partner en ik via Prijsvrij een vakantie geboekt waarbij wij tijdens ons verblijf meerdere problemen hebben ervaren. We hebben deze netjes en herhaaldelijk gemeld bij zowel het hotel als Prijsvrij, in de hoop op enige vorm van ondersteuning. Die ondersteuning kwam simpelweg niet.
Na terugkomst heb ik op 20 oktober een uitgebreide, formele klacht ingediend. Het enige wat ik ontving, was een automatisch gegenereerde ontvangstbevestiging met de opmerking dat het "hoogseizoen" zou zijn en de reactie daarom langer kon duren. Het was toen al géén hoogseizoen meer, maar ik heb het opnieuw keurig afgewacht.
Toen er daarna wéér weken voorbij gingen zonder ook maar één enkel bericht, heb ik opnieuw een formele e-mail gestuurd, inclusief een wettelijke termijn. En opnieuw kreeg ik helemaal niets terug. Geen uitleg, geen update, geen erkenning, geen enkele vorm van klantcontact.
Het is ronduit schokkend hoe Prijsvrij met klachten omgaat. Zelfs wanneer je alles correct, tijdig en volledig aanlevert, wordt er totaal niet gereageerd. Van een reisbureau mag je verwachten dat ze verantwoordelijkheid nemen en op z’n minst communiceren maar Prijsvrij laat klanten simpelweg in de steek. De manier waarop wij genegeerd zijn, getuigt van nul respect en nul professionaliteit.
Voor ons is dit de absolute reden om nooit meer via Prijsvrij te boeken. Niet alleen door de problemen tijdens de vakantie zelf, maar vooral door de manier waarop ze hun klanten behandelen zodra er iets misgaat: je staat er volledig alleen voor.
Ik deel deze ervaring omdat andere reizigers moeten weten hoe het echt gaat wanneer je afhankelijk bent van Prijsvrij. Als er iets fout gaat, kun je rekenen op precies één ding: stilte.
Inmiddels 4 keer een mail gestuurd en geen enkele reactie!
Ook tijdens onze vakantie niemand van Prijsvrij gezien.
Wij hadden transfer bijgeboekt maar zijn niet opgehaald. Dus EXTRA taxikosten van 60 euro. Deze wil ik zoals beloofd terug. Prijsvrij geeft geen enkele reactie!! Wanneer je de vakantie hebt geboekt/betaalt zijn zij er klaar mee. Klachtenformulier ingevuld ( 4x) geen reactie. Telefonisch niet doorheen te komen. Zouden ze zoveel klachten hebben?
Bij prijsvrij vakantie geboekt naar cuba vlucht hotel transfer en grote koffer. In Nederland ging het al fout wel de vlucht hotel. Maar geen grote kffer en transfer. Meerder keer gebeld en berichten verstuurd over de koffer en transfer Koffer wel geregeld transfer blijkbaar niet, ik heb 2 uur staan wachten op vliegveld van cubs, Heb zelf taxis geregeld. Ze hebbem de fout herekdn dat het niet goed is geregeld, daar heb je natuurlijk niks aan mij vakantie is niet gelopen en heb pas op dinsdag bevestigd gekregen dat een transfer naar vliegveld is geregeld. De geleden schade vergoeding ze niet. Alleen de taxi.kosten, ik boek nooit meer een vakantie bij prijsvrij.
Ben jij op reis geweest met Prijsvrij?
Plaats een beoordeling met jouw ervaringen met, of klachten over Prijsvrij.
Deel je ervaring en help andere reizigers!